niedziela, 29 listopada 2020

Mail/list do: Zarząd Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o. - seksualizacja nieletnich odbiorców/łamanie praw dzieci, praw rodowych i dobrych obyczajów

 


Zarząd Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o. o. 

     W związku z emitowaną na przełomie października i listopada reklamą Iladian Direct zwracamy uwagę Waszej firmie na złamanie zasad istotnych dla Narodu Lechickiego, w tym - przede wszystkim - zasady ochrony dzieci. Reklama często oparta jest na kontrowersji, aby przyciągać uwagę, lecz zwykle idzie to z brakiem smaku, taktu i szacunku wobec osób starszych, ukształtowanych etycznie w zdecydowanie mniej skandalicznych czasach. Co jednak ważniejsze - emitując taką reklamę, nie tylko zignorowaliście Państwo dobre obyczaje i takt wobec starszego, wrażliwego odbiorcy, ale też wykazaliście brak szacunku wobec wszystkich świadomych Rodziców, którzy czynią codzienne wysiłki, aby ich dzieci uchronić przed wszędobylską seksualizacją. Narażanie w imię komercji i zysków polskich dzieci na seksualizację, a ich Rodziny na dyskomfort i utrudnienia ochronne i wychowawcze to brak odpowiedzialności i brak więzi ze społeczeństwem i jego prawami do bezpieczeństwa.

     Zwracamy uwagę, że przez kilkadziesiąt lat reklamy wszelkich środków dotyczących intymności obywały się z adekwatnie intymnym, taktownym językiem, bez dosłowności. Nie ma żadnego rozsądnego powodu, aby taki dosłowny język, łamiący zasady intymności i komfortu odbiorcy, wprowadzać w ojczystą przestrzeń publiczną. Proszę pomyśleć o odczuciach 10-14 letnich dzieci i ich Rodziców, kiedy przy wspólnym posiłku mają niefart obejrzeć Waszą reklamę.

     Nasze pytanie brzmi: który psycholog dziecięcy zatwierdził taki przekaz reklamowy i na jakiej podstawie? Opinię tego psychologa, tak jak Wasze uzasadnienie, zamierzamy poddać weryfikacjom specjalistów.

     Podtrzymując wyżej wymienione zarzuty, zwracamy się o bezzwrotne wycofanie tej i podobnych reklam, z dosłownym, krępującym dziewczęta i matki, i seksualizującym dzieci językiem (co przeciwstawia się ich naturalnemu, indywidualnemu czasowi rozwoju świadomości - tym bardziej zainteresowań - seksualnej). 

     Apelujemy o TAKT, UMIAR ORAZ PRZEMYŚLENIE KAŻDEGO KOLEJNEGO SPOTU REKLAMOWEGO POD KĄTEM DZIECI ZAWSZE - jeśli dotyczy to emisji przed godziną 22.00.

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno, dnia 22 listopada 2020


 

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno w każdej podjętej sprawie koresponduje jednocześnie poprzez e-mail i list, aby zagwarantować szybką interakcję.

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno publikuje w mediach społecznościowych i informacyjnych lokalnych/ogólnopolskich każdy zapis korespondencji i rozmowy telefonicznej.

     Stowarzyszenie Lechistan Gniezno zastrzega wpisanie firmy/produktu/usługi na Listę Narodowego Bojkotu Patriotycznego w przypadkach, które uzna za uzasadnione (sprzeczne z wartościami Narodu Lechickiego i z prawami dzieci).

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Członków Grupy i Gości prosimy o wsparcie w miarę możliwości i przekonania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz